這是我帶了一年的班級, 雖然孩子們程度上沒有預期中的好, 不過可以漸漸導正他們的學習態度和習慣, 以及喜愛來上課, 我想那就是我最大的收穫了! 


           

 


       
        I enjoy this class a lot! 
        They are so creative! 
        They made all the dialogues and prepared the materials and props by themselves! 
        I like Ida and Tina's drawing very much!
        They drew the picuture according to the dialogue they made. 
        I also love John's idea about the characters in the dialogue. 


        ______________________________________________________________________

        Profolio:
         我通常習慣將孩子們的作品用資料夾裝起來, 分類整理, 期末或平常可以拿出來展示! 

        成果發表:
        我習慣讓孩子們自己發揮, 多鼓勵他們用自己的言語來詮釋腳色, 多用他們自己的想法, 我只負責驗收噜! 畢竟成果是屬於孩子們的嚕! 

         

        
arrow
arrow
    全站熱搜

    莉莉安的生活哲學 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()